السلام عليكم ورحمه الله وبركاته



يتيح لك استخدام كاميرا الويب الخاصة بك مع برامج متعددة في نفس الوقت


Manycam يتيح لك استخدام كاميرا الويب الخاصة بك مع برامج متعددة في نفس الوقت. تشغيل كاميرا ويب الخاص بك علىMSN Messenger, Yahoo!, Skype, AIM, Paltalk, and Camfrog جميع في وقت واحد. Manycam كما يسمح لك لإضافة المؤثرات الخاصة والرسومات لكاميرا الويب الخاصة بك.

يبدو كما لو كان وجهك أو يدك على النار و التظاهرانك تحت الماء أو جعلها تبدو وكأنها ثلج يتساقط داخل منزلك مع آثار Manycam تحت الماء والثلج. مع امكانيه إضافة نص ، والرسومات ، أو علم بلدكم إلى إطار الفيديو الخاص بك.






Lets you to use your Webcam with multiple programs at the same time

Manycam lets you to use your Webcam with multiple programs at the same time. Broadcast your Webcam on MSN Messenger, Yahoo!, Skype, AIM, Paltalk, and Camfrog all simultaneously. Manycam also allows you to add cool live CGI (computer generated special effects and graphics) to your Webcam.

Make it appear as if your face or hand is on fire with our "fire" effect. Pretend you are underwater or make it look like it's snowing inside your house with the Manycam underwater and snow effects. Add text, graphics, or your country's flag to your video window.

Requirements:

· webcam or video source

· Intel Celeron 1GHz or Faster Processor
· 256 RAM



· Stability fixes.

· ManyCam no longer starts up unexpectedly.
· Codec changes.
· Recording is removed in this version but we plan to bring this feature back in the future where it is improved
.